Jak oslovit zákazníky Individuální konzultace 2×45 minut
Kód: 69Detailní popis produktu
🧭 Proč je otázka cílového zákazníka a správné nabídky důležitá?
Víte, co nejlépe prodává?
Personalizované a cílené oslovení, které ukazuje, že znáte potřeby a problémy svých potencionálních zákazníků.
Už vás nebaví rozhazovat peníze do reklamy, která nefunguje.
Zjistěte, kdo přesně je váš zákazník a naučte se ho oslovit tak, aby vás vnímal, rozuměl vám – a nakupoval.
Odbourejte školáckou chybu podnikatelů - snažit se prodat všechno všem a tím pádem nezaujmout nikoho, protože nabídka ani reklama není přesně mířená. Nikoho se nedotkne, nikoho neosloví a všichni ji přejdou. Nezaujme.
Co společně zvládneme?
✔️ Najdeme vašeho ideálního zákazníka – podrobně si ho definujeme tak, abyste věděli, ke komu mluvíte, co řeší a kde ho najdete (nespokojíme se pouze se základními avatary a popisy, které už jste tvořili tolikrát, půjdeme do hloubky a k jádru toho, kde se skrývájí vaši opravdoví kupující, ne jen kolonky k vyplnění do PPC reklamy bez jakéhokoliv dalšího smyslu)
✔️ Nastavíme způsob komunikace, který funguje – ať už přes sociální sítě, e-mail, web nebo osobní schůzku (každý detail rozhoduje, slovo "konzistence" se při budování sociálních sítí skloňuje ve všech pádech, ale neznamená je to, že máte postovat pravidelně, ale i to, že je potřeba ke svým sledujícím - potenciálním kupujícím komunikovat stále stejně, tak jak jste si strategicky nastavili, aby vám přineslo úspěch) když budete jednou mluvit tak, podruhé onak, vznikne chaos, publikum bude zmatené a nepozná, zda nabídka je tedy opravdu pro ně
✔️ Ušetříte čas a peníze – protože přestanete oslovovat lidi, kteří váš produkt nikdy nekoupí (a tady se láme chleba, smiřte se s tím, že i když váš produkt je pro všechny, je potřeba se zaměřit na konkrétní skupinu, kterou si získáte a získate jejich důvěru ke koupi - téměř nikdo nekoupí produkt, který nezná hned poprvé, co ho uvidí)
✔️ Dostanete jasné a použitelné tipy – jak zaujmout správné publikum přirozeně, přímo na vaše produkty a služby, zajímavé nápady a vhledy, lidsky a srozumitelně, bez zbytečného marketingového žargonu a chytračení, nemusíte se bát se přímo ptát, váš úspěch tvoříme spolu
👥 Pro koho je konzultace ideální:
Začínající podnikatelky podnikatelé, obchodníci, zaměstnanci ve službách, manažeři, influenceři, OSVČ i freelanceři.
Pro všechny, kdo chtějí komunikovat efektivněji a s výsledky.
📍Forma: 2 × 45 min (online přes Google Meet nebo osobně v Praze, 45minut konzultace, 15minut pauza, 45minut konzultace)
📄 Výstup: Definice cílového zákazníka v PDF
Kde výsledky konzultace využijete:
Online (digitální) marketing, sociální sítě, budování značky, PPC reklamy, SEO, e-mailing, osobní a telefonický kontakt
Když budete přesně vědět, ke komu komunikovat své sdělení a jak, bude se vám vše zdát mnohem jednodušší a hlavně, přinese vám to lepší výsledky, dříve a za méně námahy.
Začnete mluvit jazykem zákazníka - konečně vás tedy začně slyšet. Nezbytné, pokud chcete rozjet vlastní podnikání, rozjet vlastní byznys.
Budete umět vytvořit personalizované a cílené oslovení, které ukazuje, že znáte potřeby a problémy svých zákazníků.
Znalost cílového zákazníka, ideálního zákazníka, cílové skupiny - je naprostým základem marketingové strategie, bez které se úspěšné budování značky a zvyšování prodejů, neobejde.