Jak oslovit zákazníky Individuální konzultace 2×45 minut

Kód: 69
2 590 Kč
Skladem

Individuální konzultace

Máte skvělý produkt, ale nikdo ho nekupuje, zatímco u konkurence se dveře netrhnou?

Chcete vědět, proč tomu tak je? Ráda vám to ukáži a vysvětlím přímo na vašem produktu/službě.

 

POKUD SE BUDETE SNAŽIT NABÍZET SVŮJ PRODUKT VŠEM:

1) NEZAUJMETE POTENCIONÁLNÍ KUPUJÍCÍ, KTERÉ BY DOBŘE MÍŘENÁ A LÁKAVĚ PODANÁ NABÍDKA OSLOVILA

2) REKLAMA VÁS BUDE STÁT ZBYTEČNÉ PENÍZE ZA OSLOVENÍ LIDÍ, KTEŘÍ BY SI VÁŠ PRODUKT NEKOUPILI 

 

Naučíte se oslovit zákazníky tak, aby vaši nabídku byli schopni vidět. V dnešní době totiž už jen nestačí mít dobrý produkt. Je potřeba ho i umět ukázat správnému publiku.

2x 45 minut, které změní způsob, jakým komunikujete směrem ke svým zákazníkům

 

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

🧭 Proč je otázka cílového zákazníka a správné nabídky důležitá?

 

Víte, co nejlépe prodává? 

Personalizované a cílené oslovení, které ukazuje, že znáte potřeby a problémy svých potencionálních zákazníků.

 

Už vás nebaví rozhazovat peníze do reklamy, která nefunguje.
Zjistěte, kdo přesně je váš zákazník a naučte se ho oslovit tak, aby vás vnímal, rozuměl vám – a nakupoval.

Odbourejte školáckou chybu podnikatelů - snažit se prodat všechno všem a tím pádem nezaujmout nikoho, protože nabídka ani reklama není přesně mířená. Nikoho se nedotkne, nikoho neosloví a všichni ji přejdou. Nezaujme.


Co společně zvládneme?

✔️ Najdeme vašeho ideálního zákazníka – podrobně si ho definujeme tak, abyste věděli, ke komu mluvíte, co řeší a kde ho najdete (nespokojíme se pouze se základními avatary a popisy, které už jste tvořili tolikrát, půjdeme do hloubky a k jádru toho, kde se skrývájí vaši opravdoví kupující, ne jen kolonky k vyplnění do PPC reklamy bez jakéhokoliv dalšího smyslu)

✔️ Nastavíme způsob komunikace, který funguje – ať už přes sociální sítě, e-mail, web nebo osobní schůzku (každý detail rozhoduje, slovo "konzistence" se při budování sociálních sítí skloňuje ve všech pádech, ale neznamená je to, že máte postovat pravidelně, ale i to, že je potřeba ke svým sledujícím - potenciálním kupujícím komunikovat stále stejně, tak jak jste si strategicky nastavili, aby vám přineslo úspěch) když budete jednou mluvit tak, podruhé onak, vznikne chaos, publikum bude zmatené a nepozná, zda nabídka je tedy opravdu pro ně

✔️ Ušetříte čas a peníze – protože přestanete oslovovat lidi, kteří váš produkt nikdy nekoupí (a tady se láme chleba, smiřte se s tím, že i když váš produkt je pro všechny, je potřeba se zaměřit na konkrétní skupinu, kterou si získáte a získate jejich důvěru ke koupi - téměř nikdo nekoupí produkt, který nezná hned poprvé, co ho uvidí)

✔️ Dostanete jasné a použitelné tipy – jak zaujmout správné publikum přirozeně, přímo na vaše produkty a služby, zajímavé nápady a vhledy, lidsky a srozumitelně, bez zbytečného marketingového žargonu a chytračení, nemusíte se bát se přímo ptát, váš úspěch tvoříme spolu

 

👥 Pro koho je konzultace ideální:

Začínající podnikatelky podnikatelé, obchodníci, zaměstnanci ve službách, manažeři, influenceři, OSVČ i freelanceři.
Pro všechny, kdo chtějí komunikovat efektivněji a s výsledky.

📍Forma: 2 × 45 min (online přes Google Meet nebo osobně v Praze, 45minut konzultace, 15minut pauza, 45minut konzultace)
📄 Výstup: Definice cílového zákazníka v PDF

 

Kde výsledky konzultace využijete:

Online (digitální) marketing, sociální sítě, budování značky, PPC reklamy, SEO, e-mailing, osobní a telefonický kontakt

Když budete přesně vědět, ke komu komunikovat své sdělení a jak, bude se vám vše zdát mnohem jednodušší a hlavně, přinese vám to lepší výsledky, dříve a za méně námahy.

Začnete mluvit jazykem zákazníka - konečně vás tedy začně slyšet. Nezbytné, pokud chcete rozjet vlastní podnikání, rozjet vlastní byznys.

Budete umět vytvořit personalizované a cílené oslovení, které ukazuje, že znáte potřeby a problémy svých zákazníků.

Znalost cílového zákazníka, ideálního zákazníka, cílové skupiny - je naprostým základem marketingové strategie, bez které se úspěšné budování značky a zvyšování prodejů, neobejde.